neděle 20. prosince 2015

The Hunger Games!

Oficiální promítání The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 by mělo začít až 20.listopadu, avšak premiéra byla již od 18.listopadu. Jakmile se začaly v programech kin objevovat názvy Hunger Games, musela jsem ihned mít zarezervovaná místa. A to hned 4x.

Šla jsem na premiéru se třemi spolužáky. Z nás jsem všechny knížky dopodrobna četla jenom já, Haňulí četla jen některé z nich, Marek viděl jenom filmy a pro Nelly to byla premiéra hned dvakrát, nevěděla do čeho jde.

Byli jsme všichni moc nadšení, že už ten pověstný den konečně začal, no a víc, že se blíží Film! V kině jsme byli už o hodinu dříve, víte co, pro jistotu.. (:D)
Převzali jsme lístky, vyfotili se, nakoupili jsme si spoustu dobrot, usadili jsme se na naše místa a vzrušeně jsme čekali na Katniss..

Chvílemi to bylo opravdu strašidelné. - Hlavně při objevení mutů na plátně, ale naštěstí jsem všechny tyhle lekačky a hororovější záběry čekala. Takže se to dalo. I Nelly uznala, že to bylo moc fajn.

Pro mě osobně to bylo trochu zklamání, měla jsem zkreslené představy o filmu z knihy, No a nikdy nebude nic lepší než vaše představivost a kniha, za tím si stojím. I přes tuhle překážku jsem odcházela z kina spokojená.

Po filmu jsme se, všichni ještě roztřesení, šli uklidnit do Utopie (oblíbené čajovny).

Byl to příjemně strávený den..

https://www.youtube.com/watch?v=DqhOzH8QcH4
The Hanging Tree


Bye!

Žádné komentáře:

Okomentovat